وام 60 هزار میلیاردی به خیرین برای ساخت مدرسه ساخت اماکن آموزشی


آفتاب نیوز :

رضا مراد صحرایی عصر پنجشنبه در شورای آموزش و پرورش با اشاره به اجرای قانون رتبه بندی معلمان اظهار داشت: این طرح از افتخارات دولت سیزدهم است و برای 930 هزار معلم اجرا شده است.

وی روند رتبه بندی دقیق معلمان را شامل اهداف و برنامه ها تشریح کرد و گفت: پیگیر مطالبات فرهنگیان هستیم.

وزیر آموزش و پرورش تقویت مراکز تربیت معلم را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: در حال حاضر 98 مرکز تربیت معلم در کشور فعال است که احیای مراکز یکی از حوزه های اولویت دار محسوب می شود و تاکنون 700 هزار مترمربع از آن بهره برداری شده است. به میانگین اضافه شد. . فضای مرکزی

صحرایی توسعه اموال آموزشی را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: املاک با سند مالکیت واحد قابل تبدیل است اما نمی توانیم هدایا و املاک خیریه را توسعه دهیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طی 2 سال گذشته روزانه 8 کلاس درس در کشور ساخته می شود، گفت: برای تقویت هنرستان ها مراکز همجوار برای تربیت نیروی واجد شرایط ساخته می شود.

صحرایی با اشاره به کمبود معلم در غرب استان مازندران، تقویت مراکز تربیت معلم را یکی از راهکارهای جبران این کمبود معلم عنوان کرد.

وی شرکت خیرین ساخت مدرسه را برای اجرای پروژه ها مطلوب خواند و گفت: پرداخت نشدن کمک دولتی یکی از مشکلات است و 60 هزار تومان به خیرین بدهکار هستیم.

وزیر آموزش و پرورش تعداد اردوهای دانش آموزی کشور را 7200 هکتار اعلام کرد و گفت: اردوگاه آموزشی طال یکی از آنهاست که برای تخریب آن نیازمند وام 35 میلیارد تومانی است.

وی تعداد مدارس کشور را 120 هزار مدرسه اعلام کرد و گفت: در دو سال گذشته روزانه 8 کلاس درس ساخته شده است.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما