نمایندگی فروش پمپ آب خانگی پنتاکس مرجع خرید و فروش انواع پمپ آب ایرانی پمپ آب ایران

در راستای اتوماتیک نمودن پمپ افزایش فشار از سه شیوه بهره گیری می شود، آن عبارت است از؛
_ بهره گیری از تابلو فرمان برای پمپ های سه فاز. _ بهره گیری از ست کنترل و یا کلیدهای دیجیتال.‌
_ بهره گیری از منبع های تحت فشار.

پمپ آب

یکی از مهم ترین نکات درباره پمپ آب خانگی و نحوه انتخاب آن این است که انواع مختلف این محصولات را بشناسید.

همچنین، اطمینان حاصل کنید که شرکت تولید کننده دارای خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی قابل قبول است. این پمپ در هر مرحله از فعالیت ( روشن و خاموش شدن ) با استفاده از کلید اتوماتیک استارت زده می شود و پمپ شروع بکار می کند قیمت این نوع پمپ نسبت به پمپ با مخزن انبساط کمتر می باشد. هدف اصلی یک سیستم پمپاژ آب انتقال آب از یک منطقه به منطقه دیگر است . آنها اغلب در بخش های ساختمانی به عنوان نوعی استخراج آب ، برای استخراج آب در حین حفاری ، در تصفیه خانه های فاضلاب ، در دشت های سیلابی ، یا هنگام برخورد با چاه های آب و نفت مورد استفاده قرار می گیرند .

این نوع پمپ در برابر پمپ جتی، هد ( بیشینه ارتفاع آبرسانی ) کمتر و  دبی ( حجم آب در واحد زمان ) بیشتری دارد. همچنین این پمپ‌ها خود مکش نیستند و لازم است تا نصب منبع ذخیره را در ارتفاع برابر یا بیشتر انجام دهید. در پمپ بشقابی، انتقال مایعات توسط نیروی گردشی انجام می‌شود که برای ایجاد این نیرو از چند روتور استفاده می‌شود.

این موضوع را باید در نظر داشت که پمپ آب مناسب الزاما” پمپ قوی نیست چرا که پمپ قوی باعث آسیب به سیستم لوله کشی نیز می شود؛ لذا باید پمپی را انتخاب کرد که دقیقا” پاسخگوی نیاز شما باشد. متاسفانه برخی یا پمپ بسیار ضعیف انتخاب می کنند که تاثیری در افزایش فشار آب خانه نداشته و یا آنقدر قوی که به محض باز کردن شیر با فشار بالا، آب را به بیرون پرتاب می کند. چند نمونه از انواع پمپ آب نیم اسب به همراه قیمت آنها در جدول زیر آمده است.

مزیت استفاده از این نوع کلید این است که علاوه بر اینکه مناسب منازل ویلایی و دو طبقه است، جهت ساختمان های دارای چند طبقه نیز کاربردی می باشد. این کلید بر اساس دو پیچ که در آن قرار دارد، کارایی خود را نشان می دهد.

شرکت صنایع پمپ آبارا ارائه دهنده انواع پمپ آب خانگی مناسب برای آب استخر ها را  در برندهای ابارا و ABR در ایران می باشد. امروزه کم‌آبی و پایین آمدن فشار آن و هم‌زمان افزایش جمعیت و بالارفتن میزان تقاضا در اقصا نقاط جهان، انتقال و جابه‌جایی بهینه آب را به یک امر اساسی تبدیل کرده است. بهترین راه‌حل برای گذر از این مشکل، استفاده از پمپ‌های آب، و در مصارف کاربردهای مسکونی، بهره‌مندی از پمپ‌های آب خانگی است. به عنوان مثال در ساختمان های 4 طبقه از پمپ 1.5 اسب و دو اسب استفاده می شود که این عامل بسته به تعداد نفرات ساختمان ، متراژ و ارتفاع ساختمان متغیر است .

در صورت انتخاب پمپ آب با توان و فشار بیشتر از توان مناسب، لوله‌کشی داخلی ساختمان به مرور آسیب می‌بیند که به سبب آن هزینه‌های جانبی زیادی ایجاد می‌شود. معضل نشتی آب به دلیل فشار بالای پمپ معمولا در ساختمان‌های قدیمی‌ساز رخ می‌دهد. به عنوان مثال برای یک ساختمان 2 طبقه که در هر طبقه یک واحد وجود دارد و ساختمان هم قدیمی ساز محسوب می‌شود بهتر است از یک پمپ نیم اسب محیطی یا یک اسب بشقابی استفاده کرد که حدود 3.5 بار ماکزیمم (3.5 bar) فشار دارد.

سلام و عرض ادب جناب آقای نظری گرامی چندین دلیل متداول برای خرابی پمپ های آب وجود دارد، از جمله گرفتگی به دلیل زباله، آسیب به پروانه یا یاتاقان ها، گرمای بیش از حد، و مشکلات الکتریکی مانند خرابی موتور یا سیم کشی. شکل محور این نوع پمپ ها معمولاً شبیه پروانه یا ملخی هواپیما است و پره ها یا تیغه ها از هم دور هستند و سیال بصورت به موازات شفت وارد پمپ می شود از آن خارج می شود.

شرکت داب ( DAB) نیز از دیگر شرکت های ایتالیایی تولید کننده پمپ آب خانگی با کیفیت بالا و با صدای کم است. این پمپ که در ابعاد بین المللی مورد توجهات زیادی واقع شده عمدتا ارزش خود را از کیفیت بالا و طول عمر مفید خود دارد و صدای بسیار کمتری نسبت به هم نوعان خود دارد. ساختمان های 5 یا 6 طبقه تک واحدی می توانند دارای یک کنتور آب مشترک یا مجزا برای هر واحد باشند.

البته مقداری از انرژی، برای غلبه بر اصطکاک‌ سیال در تماس با بدنه لوله، شیرآلات، دیواره کانال و غیره صرف شده و در نهایت سیال را به محل مورد نظر منتقل می کند. این روزها به دلیل افزایش تعداد طبقات آپارتمان‌ها و همچنین غیر استاندارد بودن سیستم لوله کشی شهری، اکثر ساکنین خصوصا در شهرهای بزرگ با مشکل کاهش فشار آب مواجه می‌شوند.

پمپ‌های آب خانگی دیزل ساز در بهترین سطح برای مصارف مختلف جهت پمپاژ و انتقال آب استفاده می‌شود. یکی از کارهایی که مخزن انبساط یا منبع تحت فشار در پمپ‌های آب خانگی انجام می‌دهند در واقع همین اطلاع‌رسانی به پمپ است که باید خاموش یا روشن شود که از طریق فشار داخل منبع و پرشر سوییچ این هماهنگی اتفاق می‌افتد.

پمپ آب برندها و مارک های گوناگونی دارد و از پر فروش ترین و بهترین آنها می توان به برندهای زیر اشاره کرد. الکتروپمپ تک اسب بشقابی خانگی از سری پمپ های سانتریفیوژ می باشد و برای ساختمان هایی با تعداد حداکثر 3 طبقه مناسب است. پمپ آب به دلیل داشتن ساختار منحصر به فرد خود، مایعات و سیالات تمیز و عاری از هرگونه آلودگی و ذرات جامد را منتقل می کند. پمپ آب هم جمع و جور است و راحت حمل و جا به جا می شود و هم مقرون به صرفه است و قیمت بسیار مناسبی دارد.

به همین علت برخی از کلید های دیجیتال قابلیت تنظیم روی میزان فشار آب را دارند و در صورت کاهش فشار آب به میزان ۱ این کلید روشن می شود.

طرز کار پمپ گریز از مرکز

به طور معمول از انواع سایز میکروسکوپی این دستگاه‌ها برای کارهای پزشکی استفاده می‌شود. توان پمپ ها از نیم اسب، یک اسب، یک و نیم و دو اسب در نظر گرفته شده و معمولا در مصارف خانگی از پمپ های با توان یک اسب استفاده می شود. توان نیم اسب مناسب استفاده در خانه های یک طبقه و یک اسب مناسب استفاده در ساختمان های چهارطبقه با هشت واحد هستند.

در ادامه هر آنچه باید در رابطه با پمپ بدانید، از جمله انواع تلمبه، نحوه عملکرد و استفاده از پمپ را به صورت کامل ارائه داده و شما را برای خرید پمپ آب راهنمایی می کنیم. دستگاه های مکانیکی-هیدرولیکی که به منظور رساندن آب و مایعات به نقاط مختلف ( در واحد های مسکونی ) به کار گرفته می شوند را پمپ آب خانگی می‌نامند. در این پمپ‌ها یک یا چند پروانه متصل به یک محور وجود دارد که با چرخش انرژی مورد نیاز برای انتقال مایعات را فراهم می‌کنند.

امروزه شرکت لوارا در بسیاری از کشورهای جهان دارای شعبه بوده و محصولات بسیار باکیفیتی را روانه بازارهای بزرگ دنیا می‌کند. از جمله رایج‌ترین پمپ‌های آب خانگی لوارا می‌توان به انواع مدل‌های محیطی PAB، PSA،P، تک پروانه CEA، FHE، FHS، FHF، SHS، دو پروانه CA، پروانه نیمه‌باز CO و… اشاره کرد.

پرداخت سود سهام سال 1401 به سهام‌داران تپسی

پمپ آب برند پنتاکس کمترین صدا را از خود تولید می‌کند و بااین‌حال قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

بسیاری از افراد برای انتقال سریعتر آب ب منازل از پمپ های آب استفاده می کنند. این پمپ های آب جاهای مختلفی استفاده می‌شود از جمله خارج کردن آب استخرهای کوچک در باغ انگور.

چند نوع پمپ آب داریم؟

به میزان ارتفاعی که یک پمپ قابلیت انتقال آب را دارد، هد پمپ گفته می‌شود.

همچنین از این پمپ برای منتقل نمودن آب تمیز یا قابل شرب و یا مایعاتی که خورنده نباشند. برند گراندفوس فعالیت خود را در سال ۱۹۴۵ در کشور دانمارک آغاز کرده است.

پمپ آب

گروه تولیدی- بازرگانی کرمانی نماینده رسمی وارد کننده این دستگاه از شرکت لیو در کشور ایران می باشد که دارای خدمات پس از فروش و گارانتی 24 ماهه می باشد . در کشور ایران این دستگاه توسط شرکت آبتین به صورت رسمی به فروش می رسد و دارای گارانتی 24 ماهه می باشد . این دستگاه کیفیت بالایی دارد و از تکنولوژی پیشرفته ایی دارد و به همین خاطر عملکرد فروش گسترده ایی دارد.

هرچه تعداد طبقات یک آپارتمان بیشتر باشد، باید پمپی با هد بالاتر خریداری کنیم. در این مقاله سعی کردیم کامل ترین اطلاعات مورد نیاز جهت پلاک خوانی پمپ آب را خدمت شما ارائه کنیم تا بدون نیاز به شخص دیگری بتوانید مشخصات پمپ را بخوانید و بررسی نمایید. بخش پنجم، نماد H یعنی هد یا همون ارتفاعی است که پمپ، آب را پمپاژ می کند و واحد سنجش ارتفاع هم بر حسب متر می باشد.

خوشبختانه در فروشگاه تخصصی مخزن آب دات کام هم مخزن آب پلی اتیلن و هم مخزن تحت فشار پمپ آب با قیمت مناسب و با بالاترین کیفیت ممکن موجود و آماده فروش می باشند. برای مشاهده لیست این محصولات به فروشگاه مخزن آب دات کام مراجعه نمایید یا با شماره زیر تماس بگیرید. 5- خرابی در قسمت پروانه یا بلبرینگ پمپ
اگر در قسمت پروانه و یا بلبرینگ پمپ مشکل مکانیکی پیش آمده باشد، پمپ هنگام کار کردن صدای گوش خراشی تولید می کند. همچنین وجود خرابی و یا جایگیری غلط اجزاء در قسمت های دیگر پمپ مانند آب بندی های مکانیکی، کاسه نمد، شفت، دیفیوزر، پوسته و … باعث می شود که پمپ بهینه کار نکند.

منبع تحت فشار در حفظ فشار آب در سیستم آبرسانی، کاهش استهلاک پمپ آب و کاهش مصرف برق به شما کمک خواهد کرد. پمپ آب خانگی نوعی از پمپ های کوچک است که به اصطلاح مینی پمپ نیز نامیده می شوند. به دلیل ظاهر کوچک و جمع و جور و مقرون به صرفه بودن آنها، از این پمپ ها در آبیاری زمین های کشاورزی، آبیاری بارانی، تامین آب ساختمان های مسکونی و آپارتمان ها استفاده می شود.

با توجه به تخصص و تجربه قبلی مهندسین و تکنسینهای شرکت و تربیت کادر فنی تولید و همچنین واحد کنترل کیفی مجهز، مجموعه توانسته در مدت زمان کوتاهی محصولات خود را در بازارهای ‏داخلی و چندین بازار خارجی عرضه نماید‏. به اطلاع مشتریان عزیز می رستند که واژه پمپ آب خانگی بی صدا فقط برای سوء استفاده می باشد. لذا پمپ های موجود در بازار دارای صدا بوده و فقط در برندها و مدل های مختلف، میزان صدا متفاوت می باشد.

سعی کنید محصولی خریداری کنید که قیمت معقولی داشته و کیفیت مناسبی داشته باشد. هر قدر پمپ، آب را به ارتفاع بالاتری هدایت کند میزان دبی کم و هد پمپ آبدهی صفر می گردد. الکتروپمپ ها برای اینکه بتوانند آب را به درستی انتقال دهند، باید پمپ آنها هواگیری شود.

هنگام خرید الکترو پمپ و قطعی کردن انتخاب خود، بهتر است نکات زیر را دانسته و مد نظر قرار دهید. با پروانه این پمپ شما می‌ توانید به آسانی از آب تمیز و بی‌آلوده برای نیازهای خود استفاده کنید. این الکتروپمپ ها در بازار قیمت بالایی دارند و مانند برندهای لورا و سائر به راحتی در بازار ایران یافت نمی شود .

همانطور که میدانید؛ از پمپ آب برای تامین پیوسته آب در صنایع مختلف، تامین آب موسسات تجاری، تامین آب منازل، بیمارستان‌ها و آکواریوم‌ها و غیره… استفاده می‌شود.

فاصله ایمنی بین شیر ورودی و ورودی مخزن حداقل ۳۰ سانتی‌متر است و باید حتما این فاصله رعایت شود که از ترک خوردگی شیر در اثر فشار آب جلوگیری کند.

شما می توانید به راحتی این پمپ ها را با محصولات دیگر که فشار ، دبی و توان موتور یکسان دارند معادل سازی کنید.

یکی دیگر از دلایل استقبال فراوان مصرف کننده ها از پمپ های بشقابی بیات سانترفیوژ سادگی ظاهری آن و همینطور هزینه کم نگهداری و بهره‌برداری و تعمیر اینجا کلیک کنید راحت این نوع پمپ ها می باشد. از جمله نکات مهمی که باید در استفاده از این نوع پمپ ها مورد توجه قرار بگیرد پر بودن محفظه داخل پمپ از آب می باشد.

پمپ های جتی خانگی یکی از پر مصرف ترین پمپ های ساختمانی به حساب می آیند. این پمپ ها از طریق به وجود آوردن حالت خلا در بخش مکش پمپ و ترکیب کردن آب با هوا با یکدیگر، به پمپاژ سریع آب کمک می کنند. در پمپ های جتی، آبرسانی به صورت یکنواخت و با راندمان بالا انجام می شود.

گروه بازرگانی صنعت کار انواع این محصول را در دو نوع ساخت کشورمون ایران تحت لیسانس و ساخت ایتالیا موجود و به شما عزیزان ارایه می نماید. این منبع ممکن است شامل یک مخزن با فشار، پمپ‌های افزایش فشار، لوازم اتوماتیک مانند پنل کنترلی، پنج‌راهی، و سنسورهای فشار باشد. این تجهیزات به طور اتوماتیک فشار آب را تنظیم می‌کنند و در صورت نیاز به افزایش فشار به طبقات بالا، پمپ‌های افزایش فشار اجرا می‌شوند.

این پمپ ها مناسب استفاده در مجتمع های مسکونی با مساحت بالا هستند. پمپ ساختمانی آب دو اسب بخار در هنگام کار کردن صدای کمی تولید می کند، مصرف انرژی آن پایین است و در عین حال تعمیر و نگهداری از آن نیز با قیمت نسبتا مناسبی قابل انجام است. این مدل از پمپ های آب خانگی در مقایسه با مدل های دیگر از توان بالاتری برخوردار هستند و موتور آنها با دو اسب بخار کار می کند. این پمپ ها برای ساختمان های پنج طبقه چهارده واحدی که مساحت آنها حداکثر صد متر است مناسب هستند.

در حال حاضر فیلمهای آموزش ساخت این محصول در سایتهای مختلف وجود دارد و اگر تمایل به ثبت نام و هزینه کردن در این کلاسها را ندارید می توانید فیلم آموزش آن را دانلود کرده و با دقت مشاهده کنید.

پمپ‌هایی که از قدرت بالاتری برخوردار هستند زمانی که آب را مکش یا منتقل می‌کنند صدای بیشتری نیز تولید می‌کنند و یک پمپ آب بی صدا نخواهند بود.

برای انتخاب و خرید بهترین پمپ آب خانگی باید به دو مؤلفه بسیار مهم یعنی هد و دبی پمپ آب توجه کنید. خیلی از افراد به طول کامل با دبی و هد پمپ آب خانگی آشنا نیستند، دبی به میزان آبی که در واحد زمان از دهانه خروجی پمپ آب خارج می‌شود؛ گفته می‌شود و هد پمپ به ارتفاعی که پمپ می‌تواند آب را بالا ببرد؛ گفته می‌شود. باید حداقل میزان آبی که نیاز دارید را بدانید تا بتوانید دبی مناسب را انتخاب کنید یا اینکه برای مثال اگر پمپ آب را برای آپارتمان می‌خواهید باید از پمپ‌ های فشار بالا استفاده کنید تا اب را به طبقات بالاتر برساند.

اگر به دنبال “ارزانترین پمپ خانگی” هستید، صفحه محصولات پمپ چینی را ملاحظه نمایید. اما برای ساختمان هایی که لازم است دو طبقه آب پمپاژ شود یعنی به عنوان مثال پمپ در زیر زمین قرار داشته یا طبقه نخست در همکف قرار ندارد، لازم است پمپ 0.8 اسب یا یک اسب تهیه شود. پمپ آب علاوه بر مصارف ساختمانی، در ویلاها، باغ ها، گلخانه ها و مصارف کشاورزی نیز استفاده می شود. در این روش، مقدار SFU حمام ها، توالت ها و آشپزخانه های ساختمان را از جدول تعیین می کنیم با لحاظ این موضوع که هر قسمت لوله کشی بر اساس جمع مقادیر آن ها محاسبه می شود.

جنس این پمپ از کیفیت بالایی برخوردار است و در مصرف انرژی یکی از بهترین ها می باشد . شرکت پویاموتور سپاهان نمایندگی محصولات الکتروموتور, محصولات لورچ و انواع بوستر پمپ و پمپ آب را در اختیار دارد.

به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر از سری پمپ‌های آب خانگی برند نوید موتور، به جداول ارائه شده در ادامه متن مراجعه کنید.

پمپ خیلی ارزان حتما مشکلی دارد که فروشنده ای آن را بدین قیمت می فروشد. اگر جنس اصلی بود هیچ وقت آن را بدون قیمت اصلی و یا سود با قیمت پایین و به ضرر خود نمی فروخت.

هنگامی که پمپ روشن است در داخل مخزن انبساط هوای پرفشار ایجاد می شود.

پی بردن به هزینه پمپاژ به هزینه ثابت سالانه، هزینه اولیه و هزینه های کارکرد وابسته است. نوع پمپ، سایز پمپ، لوله ها و نوع آب علاوه بر هزینه اولیه بر روی هزینه ثابت نیز موثر است.‌ به عنوان مثال سیستم هایی که دارای لوله کشی طولانی باشند، هزینه های بیشتری درپی خواهند داشت. شاید عنوان شود که پمپ آب خانگی فشار آب برای طبقه‌های فوقانی ساختمان را تأمین می‌کند؛ اما باید گفت که همه پمپ‌ها موجب افزایش فشار آب می‌شوند، پس باید به دنبال دلیل‌های دیگر باشید.

این در حالی است که مادامی که آب درون مخزن آب پمپ های دارای مخزن وجود داشته باشد، باز و بسته شدن شیرهای آب ساختمان موجب روشن و خاموش شدن مداوم پمپ نمی شود. با این حال با نصب ست کنترل می توان این مشکل را تا حد زیادی مرتفع نمود. این قطعه که پمپ را به صورت اتوماتیک روشن و خاموش می کند، کمک می کند تا پمپ دستگاه زمانی روشن شود که فشار آب به حداقل ممکن رسیده است.

از الکتروپمپ جتی یا پمپ خودمکش برای تخلیه آب از سوراخ ها، چاه ها یا منابع بسیار پایین تر از مقصد نیز استفاده می شود. بسیاری از پمپ های جت به صورت الکتریکی هدایت می شوند یعنی از نوع الکتروپمپ هستند، اما ساختار موتوری آنها نیز در دسترس هستند.

عموما جنس بدنه این نوع پمپ استیل ضد زنگ، چدن و برنز، و جنس شفت و پروانه آن از برنج، استیل و پلاستیک (باکالیت) می باشد. در این نوع پمپ‌ها جابه‌جایی توسط حرکت دورانی چرخ‌دنده، میل بادامک یا پره‌ها انجام می‌شود.

  • برند آسیایی دیگری که در تولید بهترین پمپ آب خانگی بی صدا ، اعتبار و شهرتی جهانی دارد، برند لیو است که در سال 1995 در کشور چین تأسیس شده است.
  • پروانه پمپ گل کش بالانس دینامیکی شده است و محور توسط نوار گرافیکی آب‌بندی شده است.
  • البته گاه حاشیه سود عرضه‌کننده انواع پمپ آب یک اسب و نیم اسب نیز عاملی بر تفاوت قیمت خواهد بود.
  • با پروانه این پمپ شما می‌ توانید به آسانی از آب تمیز و بی‌آلوده برای نیازهای خود استفاده کنید.
  • این نوع پمپ برای ساختمان های دارای ۴طبقه ۸واحدی با حداکثر متراژ ۶۸متر هر واحد قابل نصب و استفاده می شود.

پمپ کف کش که یکی از کاربردی‌ترین انواع پمپ آب محسوب می‌شود، عملکردی مشابه پمپ های لجن کش داشته و اغلب به منظور خارج کردن آب استخرها، حوضچه ها و مخازن به کار گرفته می‌شود. این پمپ ها از یک الکتروموتور بهره می‌گیرند که انرژی مورد نیاز برای جا‌به‌جایی آب را فراهم ساخته و زمینه افزایش فشار را از طریق حرکت پروانه‌ها فرآهم می‌سازد.

از ویژگی‌های بارز پمپ‌های ساخت رونیکس می‌توان به مصرف انرژی پایین، قدرت موتور و دبی بالا، صدای کم، خدمات پس از فروش منحصر به فرد و کیفیت ساخت بالا اشاره کرد. در چنین شرایطی از این دستگاه ها برای تقویت کردن فشار آب استفاده می‌شود. بنابراین در ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی و تجاری کوچک و متوسط، از پمپ آب خانگی برای حل این مشکل استفاده می‌شود.

از نمونه های پمپ آب خانگی سایر می توان به KF- FC-CM سانتریفیوژی ، چدنی و خطی مستغرق و شناور و خودمکش اشاره کرد. سایر از بهترین و با کیفیت ترین پمپ ها را دارا است که زود خراب نمی شود.

خیر، زیرا پمپ‌های آب خانگی جهت پمپاژ سیالات و آب تمیز و عاری از هرگونه آلودگی تولید و طراحی می‌شوند.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما