asnubanner

تقویت دلار به اتفاق بدی برای طلای جهانی تبدیل شده است


آفتاب نیوز :

طلا تا ساعت 8:16 صبح با 1.3 درصد کاهش به 1821.30 دلار در هر اونس رسید، در حالی که طلای آمریکا 0.07 درصد کاهش یافت و به 1822.30 دلار رسید.

قیمت‌ها به 1813.90 دلار کاهش یافت که پایین‌ترین سطح از ماه مارس است، زیرا دلار به‌طور غیرمنتظره‌ای بر اساس داده‌های نشان‌دهنده فرصت‌های شغلی در ایالات متحده در ماه اوت افزایش یافت.

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا روز سه شنبه گفت که نسبت به چشم انداز اقتصادی بسیار خوشبین است و افزود که تورم در آینده نزدیک به کاهش ادامه خواهد داد و بازار کار بسیار قوی است. مقامات فدرال رزرو از افزایش بازده بلندمدت خزانه داری ایالات متحده به عنوان شواهدی مبنی بر کارآمد بودن سیاست پولی فشرده آنها یاد می کنند، اما حداقل اکنون آنها می گویند که زنگ خطر را برای اقتصاد به صدا در نمی آورند.

بازدهی 10 ساله خزانه داری آمریکا به بالاترین حد خود در 16 سال گذشته رسید و تقاضا برای طلای بدون بهره را کاهش داد.

به گزارش رویترز، SPDR GoldTrust، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری مشترک دارای طلا در جهان، اعلام کرد که سهام آن روز سه شنبه 0.2 درصد کاهش یافت.

در بازار سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.5 درصد کاهش به 21.04 دلار در هر اونس رسید، پلاتین با 1 درصد کاهش به 862.89 دلار رسید و به کمترین میزان در یک سال گذشته رسید. پالادیوم 1.5 درصد کاهش یافت و به 1171.7 سنت رسید که پایین ترین سطح از نوامبر 2018 است.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما