سقوط استقلال به قعر گود با یک پنالتی جنجالی روز جدیدی است

روز چهارشنبه نشریه پرتغالی رکورد نوشت: باشگاه پرتغالی سانتا کلارا 500 هزار یورو از استقلال دریافت می کند. پس از اعتراض باشگاه پرتغالی به دادگاه حکمیت ورزشی، مقرر شد باشگاه ایرانی همین مبلغ را به باشگاه پرتغالی سانتا کلارا بپردازد.

طبق آنچه باشگاه استقلال در قرارداد قرضی محمد محبی اعلام کرد، بند خرید دائمی به مبلغ 600 هزار یورو وجود داشت که استقلالی ها می توانند تا 31 می 2023 (10 خرداد ماه سال جاری) با باشگاه سانتا کلارا مکاتبه کنند. برای فعال کردن این بند قرارداد بازیکن را دائمی کنید.

حجت کریمی مدیرعامل وقت باشگاه استقلال با ارسال نامه های زیادی به باشگاه سانتا کلارا خواستار جذب این بازیکن شد اما باشگاه پرتغالی اعلام کرد که به دلیل ارسال فیش جعلی (که در زمان مدیران قبلی اتفاق افتاده است. ) و همچنین خیر. پرداخت کل مبلغ انتقال قرضی (دوباره (همچنین در زمان مدیران قبلی)) دیگر حاضر به مذاکره با استقلالی ها نیست و برای انتقال محمد محبی با سایر باشگاه ها مذاکره کرده است.

فرشید سامی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درباره وضعیت اخیر این پرونده گفت: کل قرارداد انتقال این بازیکن به استقلال در آن زمان 250 هزار دلار بود. باشگاه تلاش کرد این مبلغ را پرداخت کند اما تنها 90 هزار دلار به حساب باشگاه پرتغالی وارد شد و 140 هزار دلار از این پول برگشت داده شد. بعدا قرار بود این پول به حساب سانتا کلارا واریز شود اما نشد.

وی افزود: باشگاه سانتا کلارا از پرتغال طبق قرارداد خود اعلام کرد که اگر باشگاه استقلال این مبلغ را به موقع پرداخت نکند باید جریمه سنگینی بپردازد. در واقع در زمان مقرر تذکرات لازم را داده بودند اما متاسفانه مبلغ پرداخت نشد و باشگاه از طریق مجاری قانونی اقدام لازم را انجام داد.

سامی در پایان خاطرنشان کرد: از حکم و حکم اطلاع دقیقی ندارم اما می دانم که تمام اقدامات این باشگاه پرتغالی قانونی است و در آینده باید شاهد فعالیت معاون حقوقی باشگاه باشیم. روی این.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما